Long-covid bijeenkomst op 17 juni in Oldebroek “Ontspannen de vakantie in”
Geplaatst op 22-05-2026 in Jonge mantelzorgers, Mantelzorgers, Nieuws.
Voor veel mensen met long covid voelt vakantie dubbel: je verlangt naar rust, maar het kost soms juist extra energie. Hoe kun je je vakantie zo organiseren dat jij er rust en plezier uit haalt?
Tijdens deze bijeenkomst neemt ergotherapeut Sander Zoet je mee in hoe je je energie kunt verdelen en hoe je grenzen kunt bewaken. Welzijnswerker Gert Zomer vertelt vervolgens hoe hij en zijn vrouw Margreet — die long covid heeft — samen zoeken naar balans in vrije tijd en vakantie.
Je bent van harte welkom op woensdag 17 juni van 10.00 tot 11.30 uur in het gemeentehuis Oldebroek. Vanaf 09.45 uur staat de koffie klaar. Na afloop is er, voor wie wil, ruimte om met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen te delen onder het genot van een kleine snack.
Aanmelden kan via welzijn@oldebroek.nl. Laat daarbij weten of je blijft voor de snack en of je dieetwensen of allergieën hebt. Lukt het niet om fysiek aanwezig te zijn? Dan kun je de bijeenkomst ook digitaal volgen — geef dit even aan bij je aanmelding.